7 Cara Yahudi Merosakkan Umat Islam

 

Bangsa Yahudi

7 Cara Yahudi Merosakkan Umat Islam

Mungkin ada di kalangan kita menyatakan semua ini suatu kebetulan, sedangkan hakikatnya begitulah perancangan teliti pihak Yahudi. Tanya diri sendiri sama ada kita pernah tewas dalam senjata-senjata Yahudi ini.

1) Lagu
Lagu yang menghiburkan. Ada anak-anak muda Islam yang tidak tahu mengucap tapi boleh menghafal lagu Hindustan atau lagu Inggeris yang panjang menjela tapi tidak tahu membaca Al-Fatihah. Malah ada di kalangan ibu bapa yang menggalakkan untuk berkaraoke agar anak boleh menjadi penyanyi atau pelakon.

2) Sukan
Pelbagai jenis sukan diperkenalkan sama ada untuk lelaki atau wanita. Mereka sama-sama berlumba mencipta nama sehingga bola sepak wanita turut diperkenalkan. Apabila bersukan, kaum wanita tidak menutup aurat, solat pun selalu "miss", bukan sahaja di kalangan pemain. malah penonton.

3) Fesyen
Fesyen terutama perempuan yang bermacam-macam, sehinggakan pemakaian tudung seakan-akan tidak menutup aurat. Pakai tudung tapi berbaju ketat yang kadang-kadang menampakkan pusat. Yahudi sebenarnya ketawakan wanita -wanita Islam tersebut kerana tudung berfesyen yang mereka pakai menyerupai tutup kepala yang mereka pakai.

4) Seks
Seks ada di mana-mana, di kaca tv, dalam filem dan dalam iklan. Babak seks telah menjadi lumrah. Malah, ada penerbit filem yang sudah berani memaparkan adegan berbikini di kolam renang. Ada pula yang lebih berani merakamkan adegan seks diri sendiri kononnya untuk tatapan peribadi dan berkongsi dengan 1 kawan untuk menyaksikannya.

5) Rokok
Rokok menjadi kegilaan para remaja dan sekarang. kebanyakan remaja sama ada lelaki atau perempuan berani menghisap rokok di khalayak ramai. Kononnya merekalah yang "up tp date". Jika dahulu wanita yang menghisap rokok adalah golongan pelacur dan penari kelab malam. Sebenarnya Yahudi hendak anak-anak Islam mati dengan cepat!

Konsert yang melalaikan umat Islam


6) Hiburan
Hiburan dimana-mana. Kita dapati makin banyak pusat hiburan yang melalaikan dibuka. Malahan makin ramai artis-artis luar negara diundang untuk menghiburkan. Ada juga hiburan yang mengenakan syarat membeli minuman keras untuk melihat konsert seseorang artis.

7) Makanan
Banyak makanan yang diragui status halalannya, dijual pula di pasaran terbuka. Malah, kita berbangga dengan makanan barat seperti "fast food", sedangkan buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah SAW telah dipandang hina. Apabila makan makanan haram, bagaimana iman akan mantap? Maka, akan lahir generasi umat Islam yang berfikiran seperti Yahudi. Walaupun nampak remeh, tetapi begitulah cara halus yang dilakukan Yahudi untuk merosakkan generasi umat Islam.

Yahudi adalah musuh Islam, dan mereka bermusuh dengan Tuhan sekalian alam. Sepertilah yang kita diberitahu sebelum ini, mengapa yahudi begitu bermusuh dengan Islam hanya kerana Nabi yang bongsu atau terakhir itu bukan daripada kalangan mereka. Justeru itu mereka memilih untuk bermusuh dengan Tuhan selama-lamanya.

Kesimpulannya, sebagai seorang muslim yang beriman, berhati-hatilah terhadap agenda-agenda ini. Semoga kita tak terjerumus dengan permainan licik bangsa yahudi ini. Sentiasa beristighfar, setiap malam sebelum tidur, apa yang telah kita lakukan hari ini kita muhasabah diri. Perbaiki segala kesilapan agar ianya tidak berlaku lagi pada esokkan harinya.



Tajuk: Fitnah Akhir Zaman
ISBN: 978-967-481-606-3
Penerbit: PTS 
Penulis: Imam Muda Asyraf
Tahun Terbitan: 2021
Muka Surat: 248
Halaman: Hitam Putih
Format: Softcover
Berat (kg): 0.330
Dimensi (cm):  22.7 x 15.2 x 1.2
Harga : RM 20


Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama