Tingkatkan Perniagaan Online Anda Di Whatsapp eCommerce Marketplace

Kali ini saya nak kongsikan beberapa platfom marketing whatsapp eCommerce marketplace. Saya ada terjumpa 2 platform ini yang bagi saya, bagus untuk dikongsikan pada kawan-kawan usahawan online saya di mana-mana media sosial baik di fb, IG, telegram, whatsapp dan sebagainya.


Antaranya:


1) Yezza - https://yezza.co/3iMkbT



Review



Platform Yezza bagi saya adalah antara yang terbaik setakat ini di antara ketiga-tiga platform yang saya senaraikan di atas.

Sistem Yezza dah lengkap dari segala fungsi marketplace yang ada contohnya form collect database customer, yezza store yang ringkas dan mudah, tersedia payment gateway, report & analytics, customer, order dan inventory management.

Superb! Memang lengkap dah dalam satu sistem, para usahawan tak perlu pening pening kepala dah, semuanya dah tersedia. Cuma bila dari segi kos kontraknya agak premium la.

Oleh itu kalau korang ada bajet lebih saya rekemen korang pakai Yezza. Yezza ada bagi link percubaan 14 hari percuma. Info lanjut klik link ini https://yezza.co/3iMkbT




Platform wasep.me, kelebihan wasap.me pun bukan kaleng-kaleng juga tau. Ia memiliki system mudahkan pesanan, form collect database customer, user friendly, dah siap pengiraan penghantaran, real time status, boleh set had waktu operasi, boleh print resit, ada google maps lokasi kedai kita (wow best tu..) dan sebagainya.

Interface nya menarik dan mudah. Siap boleh create kategori produk dan labelkan produk lagi. Jimat masa la memang tak pening kepala jugak la nak buat landing pages apa bagai.

Dan yang paling best, wasep.me tengah buat promotion jugak untuk masa yang terhad. RM50 setahun sahaja dari RM89 setahun (Harga Normal). Dah kira murah dah nie wei, kalau korang ada bajet ngam ngam jer boleh guna platform wasep.me. Berbaloi, jimat masa dan kos.


Cuma kekurangannya pulak ialah masih belum ada lagi sistem payment gateway. Buat masa ini, saya masih belum ada khabar berita dari developernya sama ada akan dimasukkan tidak lama lagi ataupun tidak. Info lanjut klik link https://wasep.me/promo/jomonlinezjer


Ok sekian review saya untuk kedua-dua platform tersebut. So, terpulang pada korang nak pilih yang mana satu nak guna dalam bisnes korang. Ikut objektif, kemampuan dan keperluan korang.


Bagi saya, korang patut ada platform ini jika korang serius dalam bisnes online. Teknologi makin maju ke hadapan, kalau kita lambat nak move on, still lagi guna cara dan kaedah lama, kita akan ketinggalan jauh. Dan berkemungkinan jualan kita pun statik macam tu sahaja. Wallahualam.


Link testimonial:


1) Yezza – tiada testimonial yang saya jumpa tapi korang boleh guna link trial 14 hari percuma. Klik link untuk try trial: https://yezza.co/3iMkbT


2) wasep.me - wasep.me/store/bunda-aina-shopee/ atau wasep.me/store/tapow-kitchen/


"Rezeki itu luas, makin kita kongsi. Makin banyak rezeki itu bertambah.” – SHARE jika ianya bermanfaat! 😘

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama