CARA TINGKATKAN FOLLOWERS INSTAGRAM

Insta
Photo by freestocks.org on Unsplash

CARA TINGKATKAN FOLLOWERS INSTAGRAM 🔥


1Find Facebook Friends

🔸Kebanyakan daripada kita mesti ada ramai kawan-kawan di Facebook kan? Jadi, kita boleh ajak kawan-kawan Facebook follow kita di INSTAGRAM dengan cara kita follow mereka terlebih dahulu. Cara-caranya, tekan tiga titik atas sebelah kanan. Pilih Find Facebook Friends. Nak follow satu-satu pun boleh atau pilih follow all.

2Find Contacts

🔸Tekan titik tiga atas sebelah kanan dan pilih Find Contacts

3Follow Sampai Limit 7500 Orang

🔸Follow seramai mungkin sehingga following mencecah 7500 orang. Bila kita follow ramai orang, timeline kita tak sunyi. Jadi, mudah kita nak buat engagement dengan orang lain ( like, boom like, komen )

4Jadi Yang Terawal Komen & Like

🔸Sentiasa refresh home untuk jadi orang yang terawal like & komen posting terkini following kita. Selain itu, kita juga boleh turn on post notification. Bila kita dah on notification, setiap kali mereka post, kita akan dapat notification. Jadi, mudah nak jadi yang terawal like & komen posting mereka.

⚠️ PERHATIAN !
Komen yang berkaitan dengan posting sahaja. Jangan beriklan di posting orang lain atau komen yang tiada kaitan dengan posting. Bersosial sebaik mungkin. Jangan sampai kena block. Macam tak laku sangat je produk kita tu bila pergi menjual kat rumah orang lain TANPA KEBENARAN. Sesiapa pun akan marah bila buat spam IG orang dengan ayat iklan. Tak beradab sangat !

5Follow, Unfollow & Follow Artis & Instafamous

🔸Follow IG artis yang followers berjuta-juta. Bila kita follow, akan keluar suggested akaun. Maksud suggested tu adalah, ala-ala mutual friend. Nanti akan keluar akaun-akaun IG yangg mempunyai followers yang hampir seperti yang anda follow sebelumnya. Follow semua suggested tu.

6PAID REVIEW

🔸Kita minta Artis / Instafamous reviewkan barang kita. Pastikan kaji dulu IG itu, sama ada kena atau tidak untuk promote barang anda. Contoh anda menjual barangan hipster. Jadi, pastikan IG anda review itu adalah IG orang yang hipster. Jangan review di tempat keagamaan pulak! Review di Instafamous yang tuannya seorang yang hipster. Dengan cara ni barulah ramai yang akan follow kita balik.

7SWAP REVIEW

🔸Syarat paid review ni mestilah anda swap dengan IG yang suka sama suka dan cari lah yg setaraf dengan IG shop anda. Contohnya followers anda 8k jadi carilah IG shop yang bawah 10k yang sudi nak swap. Kalau dapat yang lebih daripada 10k rezekilah tu.😆

Nak lebih banyak tips yang boleh meletop IG dan sales anda? Saya cadangkan korang dapatkan panduan Instagram Kaboom! ni.

Khas Untuk Anda Yang Mahu Berniaga Di Instagram Sahaja Jer Tau!

Klik Gambar Dibawah Untuk Tempahan!!



Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama